Post by telmobertanigh on Feb 25, 2022 10:04:12 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ Yeah Bunny! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Yeah Bunny! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code onbeperkt goud ▞▞▞
▞▞▞ Yeah Bunny! 2022 version ▞▞▞
Ongelooflijk moeilijk spel maar leuk. Soms registreert het spel echter geen sprong en een nog groter probleem is dat je soms ook dood gaat bij het doden van een pinguïn. Ik sterf veel na het verpletteren van pinguïns.
Zeker
Het is klote
boe
Es un poco raro los controls y también difícil (o sea el salto.)
Het is te kort
Het is zo'n schattig spel en ik hou van de kleine uitdagingen ervan, het is schattig, eenvoudig, de muziek en ontwerpen zijn aangenaam, dit spel is geweldig en 10/10 zou het aanbevelen
Het is een goed spel, maar het is te moeilijk vanaf de eerste fase zelf, waardoor je gebruikers misschien willen stoppen, dus ik hoop dat je het een beetje gemakkelijk maakt
Ik vind dit leuk, maar ik raak ZOOO GERGERD CUZ HET GAAT TERUG EN DAN sterf ik sorry daarvoor, maar plaats alsjeblieft een joystick
Yeah Bunny! แอ็กชัน yyr
Het is veel te moeilijk en dom en je wordt er allemaal gestrest van
grappig en interessant spel, maar het is te moeilijk voor mij😂
Te hard
Leuk spel, maar ik heb net betaald om de advertenties te laten verwijderen omdat ze steeds frequenter werden, het kostte de betaling, maar de advertenties gaan door. Waarom gaan ze door?Het is behoorlijk irritant.
Zo glad en korrelig
Je zou het een beetje meer fustrerend moeten maken, zodat je het echt zou kunnen verslaan
IT SDDWO M T L ERG EM GEFT DE M SPEL
het is leuk hoe moeilijk het spel is, maar best schattig, dus ik raak afgeleid
Domme game die ik ooit heb gezien 🤬
Fatsoenlijk spel en goede graphics, maar het heeft veel glitches. Het spel wordt ook geleidelijk laggy, waardoor het onspeelbaar wordt. Niet aangeraden.
Ik ben niet ver gekomen, maar tot nu toe vind ik het leuk
Elke keer dat je sterft, word je gestraft door een onaangename advertentie in je gezicht te krijgen
Smeekt om een beoordeling en recensie binnen EEN niveau. Advertentie feest.
Ontbrekende ondersteuning voor controllers zoals Razer Serval en vele anderen.
Te buggy, ik slaag er zelfs in mezelf te softblocken door op de nek van de giraf te springen
Ik moet toegeven dat ik woede heb verwijderd. Ik geef geen geld uit aan apps omdat ik de neiging heb om altijd nieuwe te gebruiken, maar dit spel is echt moeilijk en om te kunnen beginnen vanaf je checkpoints zou je een paar dollar moeten betalen. Zelfs als ik dat deed, kwam ik vast te zitten op het DERDE niveau!! Ik kan me alleen maar voorstellen hoe latere niveaus zouden kunnen worden. Vreselijk frustrerend
Schattige app en kunststijl! het is even wennen aan de mechanica, maar daarna is het echt genieten.
Yeah Bunny! Märulimängud vben
het is moeilijk om te spelen
Best moeilijk om te spelen, maar het is een geweldig spel
Ik heb er niet van genoten, begrijp me niet verkeerd, de game is geweldig, maar ik was slecht in geometrie dash, dus ik ben ook slecht in deze game, ik ben dol op het ontwerp
Vreselijk
Dit spel heeft me opgelicht. Ik kocht het onbeperkte revive-ding, maar toen werd de revive-knop grijs weergegeven! Scam. 0 sterren.
🤗
heel slecht spel, mario afzetterij maar te snel, slechte sprongcontrole, sterft gemakkelijk om alle niet-over te slaan advertenties te bekijken, leer meer om games te polijsten kerel.
Toon Blast પઝલ gotc
Yeah Bunny! Märulimängud vben
Het is in het algemeen een goed spel. veel mensen houden niet van de besturing Maar het is even wennen en dan kun je echt van het spel genieten, maar misschien kunnen ze een ander spel maken waar de besturing eenvoudiger is
Absoluut verschrikkelijk