Post by telmobertanigh on Feb 25, 2022 9:58:02 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ Evo Pop ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Evo Pop IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit generaattorin kestävyys ▞▞▞
▞▞▞ Evo Pop 2022 version ▞▞▞
Hauska, mutta jatkuva valitus internetin puuttumisesta. Ei ole mitään syytä, ettei tämä tarvitse Internetiä, mutta joka kerta kun napsautat miksi-painiketta, se yrittää tehdä jotain. Varmaan mainoksia. Niin kauan kuin käytät lentokenttätilaa ennen pelin aloittamista, se on todella hauskaa. Jos kehittäjä ei pystyisi havaitsemaan Internetiä ja pysäyttämään ponnahdusikkunat olisivat paljon hauskempia. Tarvitsee todella offline-tilan.
Ei paha oikeastaan. Vaikuttaa yhdeltä niistä peleistä, jotka pakottavat mainokset päällesi, mutta itse asiassa se ei ole ollenkaan huono ja se on aika hauskaa.
Pelikonsepti on erittäin hauska, mutta tekoälyä vastaan pelaaminen tylsää nopeasti. Peli tarvitsee online-tilan. EVO ei myöskään näytä tasapainoiselta... tuntuu, että pelaan sitä enemmän, sitä enemmän se ärsyttää minua. Pakotettu opetusohjelma (pakotettu napsauttamaan asioita järjestyksessä alussa) on liian pitkä. Viimeinen asia, 5 peliä ennen kuin tarvitsee katsoa mainoksia, on vähän alhainen, kun otetaan huomioon kuinka paljon roskapostia, jotta voin ostaa asioita.
Minusta on todella siistiä, että heidän päivitetyissään on erilaisia tähtiä. Voit välttää niitä joilla on erityisiä vauvoja ja voit päivittää niitä pelaamalla Give Me Your Mother -tabletteja.
Peli on mukava ja kaikki, vaikka se ei olisi verkossa. Mutta sinun on tasapainotettava jään evo-magneetin teho. Se vetää KAIKKI kartalta valonnopeudella ja botti pystyy tekemään sen 5 sekuntia pelin alkamisen jälkeen. Ymmärrän, että haluat tehdä pelistä vaikeampaa mitä kauempana olet. Mutta tämä on rikki
Itse pidän pelistä. Yksi ongelmani on kuitenkin se, että kun kehittäjät saivat viruksen leviämään, voi luoja ylittää. Varmasti siksi, että se on 20 taalaa, joten monet ihmiset eivät haluaisi. Jokaisessa aulassa on vähintään yksi virus evo. Se on ylivoimainen, koska kun ne ensimmäisen kerran kutevat, ne kutevat nopeasti. Kun sinulla ja kolmannella vastustajallasi ei ole mitään virusta vastaan, sinä ja he olette sekaisin. Niiden koko kasvaa ja kun ne tappavat evosi, se siirtyy omaksi. Kirjaimellisesti mitä helvettiä.
rentouttava
Hauskoja, lähes nolla mainoksia, jotka vähentävät vain yhden tähden, koska taipumus käyttää samoja vihollisia pelin jälkeen pelin jälkeen. Tajusin kuinka kiertää ne ja antaa minulle erilainen vihollinen, jota vastaan pelata.
Alkuun hauska peli. Mutta olen törmännyt ongelmaan, jossa kohtaan saman evon (kaksi "virus" vastustajaa) JOKA ottelussa. Olen sijoittunut erittäin korkealle, enkä tiedä mikä on vialla matchmaking-rakenteessa. Ottelut ovat tässä vaiheessa tarpeettomia, vaikka ne olisivat turnauksessa. Ennen kuin he korjaavat tämän, se on nautinnollinen peli muutaman viikon ajan, sitten siitä puuttuu haasteita. Lisäksi noin 1/10 ottelua vastustaja on elossa kartan ulkopuolella, joten häviät ottelun automaattisesti äkillisen kuoleman sattuessa. Turhauttavaa!
Payback 2 - The Battle Sandbox Arkade nwie
Se on okei. Joidenkin mielestä se on varmasti hauskaa. Minulle se muuttui melko tylsäksi melko nopeasti.
Rakastan tätä peliä, mutta haluaisin todella nähdä pelaajatilastoja, kuten voittojen/tappioiden määrän
Evo Pop 퍼즐 gjl
Rakastan, tämä peli on söpö, kilpailukykyinen ja rentouttava, ainoa asia, josta en pidä, on se, että en voi pelata niin kauan kuin haluan. Anna meille enemmän energiaa 5 ei riitä!
Erittäin painostava ostosten suhteen, ja sinun täytyy tehdä ostoksia, jos et halua sen olevan täysin roskapeli. Pelin lataaminen kestää liian kauan ja usein jäätyy tason aikana. Usein menetät tason ennen kuin pystyt edes aloittamaan tason pelaamista. Tätä tapahtuu PALJON. Käyttöliittymää on vaikea käyttää ja toimintojen symbolit on helppo saada sekaisin.
Siitä on aikaa, kun pelasin, mutta jossain vaiheessa päivitys rikkoi pelin, koska nyt se vain istuu latausnäytössä loputtomiin ja pomppii pyörivä juttu oikeassa alakulmassa.
Lukittu pakotettuun, lukitun ohjauksen "opetusohjelmaan" ensimmäisten kahdenkymmenen minuutin ajan (olisi ollut viisi, jos peli olisi antanut minulle mahdollisuuden tehdä mitään ennen kuin "klikkaa tästä!" -animaatio päättyi) on merkittävä sulkeminen. Ainakin peli näyttää nimellisesti siltä, mitä se mainostaa.
Ei aikasi arvoinen. Peli rajoittaa voimakkaasti sitä, kuinka paljon voit pelata sitä. Yhden kierroksen pelaamiseen tarvitaan pisteitä, ja saat niistä vain viisi, joiden latautuminen voi kestää yli tunnin. Ja riippumatta siitä, kuinka pitkälle edistyt, saat aina keskinkertaisia palkintoja. Kaikki hyvä on lukittu kalliiden palkkamuurin taakse. Vaikka sinulla olisi rahaa tähän, se on hukkaa. 500 helmiä tuo sinulle vain 40 kierrosta peliaikaa. Mikä on surullista, kun otetaan huomioon, että yksi kierros kestää 3 minuuttia... Ei sen arvoista..
rakastan peliä aluksi oli liian helppoa, mutta rakastan sitä
Hyvä konsepti ja muotoilu, mutta se jäätyy jatkuvasti, kaatuu ja sulkeutuu tyhjästä. Ei suosittelisi.
Ostettu 2 tuotetta. Ei saanut niitä.
Tämä peli on niin hauska, mutta se kaatuu paikoin. Melkein "pay to win" -tunnelma jyllää, kun aloitan kierroksen ja se on ohi 3 sekunnissa, koska vastustajallani on aloituskokoetu sekä lisäpisteitä. Tämän lisäksi olen avannut 10 vaihtelevan harvinaisuuden laatikkoa ja olen tavannut joka kerta samat 2 hahmoa. Se tarvitsee tasapainoa ja ryöstöpöytää levennettynä.
Evo Pop Älypelit iqz
Evo Pop თავსატეხი ifgd
Konsepti on hieno, mutta toteutus puuttuu.. kaikkien muiden kommenttien lisäksi. se ei tunnu erityisen kiillotetulta ja ahneelta; periaatteessa maksaa pelaamisesta
Tämä peli on hauska, loistava konsepti, mutta jännitys ei kestä kauan. Älä mene lankaan, pelaa yksin. Kaikki on rakennettu tässä pelissä, jotta voit käyttää enemmän rahaa. Onnea uusien Evosten hankinnassa... Jopa tikkaat, joita vastaan kilpailet, ovat väärennettyjä (tietokoneella luotu nimi); et koskaan pääse kiinni, paitsi jos käytät paljon rahaa? Kannattaa yrittää, mutta älä aseta odotuksiasi liian korkealle.
Se on hieno peli, pelaan sitä melkein päivittäin, MUTTA he ovat *todella* hyviä saamaan sinut maksamaan rahaa. ja rahalla on hyvin vähän merkitystä pelissä. --- Saat 5 toistoa ja sitten sinun on odotettava, että ajastin antaa sinulle lisää toistoja. Jos sovellus kuitenkin vain siirtyy taustalle, ajastin lakkaa toimimasta. Minun on varmistettava, että lopetan sovelluksen kokonaan, en vain vaihdan sovellusta. --- Saadaksesi parempia palkintoja, sinun on pidettävä kertoimesi ylhäällä. Vaikuttaa hyvältä, paitsi että jos häviät, joudut maksamaan pelin kertoimen ylläpitämisestä. Tämä on huono varsinkin, kun se on sidottu muihin vioihin, kuten jotkut viholliset eivät vain kuole. vedenalainen, salama, painovoiman veto, päällekkäisyydet (enkä puhu haamuista) silloin tällöin, kun menetät, koska MITÄÄN MITÄÄN mitä teet, ei satuta vihollisia viimeisellä yksiköllä. Ei joka kerta, mutta joskus, ja tietysti saat viestin, että olet hävinnyt, maksa nyt tai menetä asemasi. --- Alussa voit päivittää nopeasti, mutta se menee ohi, sillä kun et ole valmis maksamaan 100 dollaria päivityksestä, joudut todennäköisesti pelaamaan noin 6 tuntia putkeen ennen kuin ansaitset tarpeeksi yhden päivityksen tekemiseen. Ja se muistuttaa sinua siitä, että kun pelaat yksiköllä, joka on maksimoitu ja jota on päivitettävä, et ansaitse enää pisteitä. Maksa pelaamisesta. --- Satunnaiset putoukset tappavat joskus 5 sekunnissa. Minut on monta kertaa pudonnut tasolle, enkä ehdi edes päivittää, koska tehopalkki ei ole yhden tai kahden jälkeen, kun ylivoimainen vastustaja pyyhki minut pois. --- He esittelivät äskettäin ylimääräisiä aseita, kuten salama- ja meteorisuihkuja, ja vaikka niiden käyttö on joskus hauskaa, tekoälyn käyttäminen niitä on kauhea. Varsinkin jos olet Feral, jossa et voi erota ennen kuin joku törmää sinuun. Ensisijainen tilasi on vain istua siellä. Ja sitten ennen kuin voit edes hypätä, joku laukaisee salaman tai meteorit ja sinä vain kuolet. ei välttelyä, ei tasapainoista mekaanikkoa. Pelkkää kuolemaa. Ja sitten älä unohda maksaa tai menettää asemaasi! --- Inhoan näitä asioita ehdottomasti, mutta jostain syystä pidän pelistä todella. HALUAN TODELLA, että joku kehittäjä kloonaa tämän pelin ja jättää pois vastenmieliset asiat. Maksaisin mielelläni enemmän rahaa, jos se tekisi enemmän pelissä. Rakastan tämän strategiaa, mutta vihaan halpoja laukauksia.
Muutama ehdotus... Camo evon erikoisuus, vihollinen ei osaa sanoa minkä kokoinen se on... Voiko kehittäjä tehdä rajat kaikille evo camo -pelaajille, jotta ne eivät hämmennä itse pelaajia... Kaiken kaikkiaan tämä peli hyvä... Anteeksi huonosta selityksestä ja huonosta englannin kielestä... 😂🙏 Edit : Ja jotain mitä haluan lisätä... Plizz plizz plizz... Tee ai evo satunnaiseksi... Ei aina sama virus, joka vain kasvaa suureksi ja hyppää sinun evollesi tuo yhden laukauksen tappo... Vähän pettynyt... 😞
Tämä olisi hauska, koukuttava peli... mutta pahamaineisen "energiaa pelin aloittamiseen" -järjestelmällä sitä ei todellakaan halua pelata. Viiden tähden peli, josta vähennetään neljä tähteä.
Se on hauska hieman mieletön peli. Jos sinulla on muutama minuutti tappamiseen, voit yleensä pelata muutaman kierroksen. Tasot eivät kovene ja melkein kaikilla on sama topografia. Toisinaan vihollinen, jota vastaan taistelet, ei ole näytölläsi ja häviät häiriön vuoksi. Se tapahtui liian monta kertaa, jotta voisin antaa tälle enempää tähtiä.
Se on hauska peli, mutta hinnat ovat kiristäviä. 1 500 dollarilla ei saa juuri mitään, vain 2 000 kolikkoa. He ajattelevat, että heidän pelin sisäinen valuutta on melkein yhtä arvokas kuin oikea raha. Pysy vapaassa pelissä.
Rakastin peliä, mutta päivitys rikkoi sen. Kun avaan pelin, en voi napsauttaa mitään. Voin vain poistua sovelluksesta. Vahvistettu, että se on päivitetty, suljettu, avannut jotain muuta, sulkenut kaikki. Kokeiltu uudestaan, sama ongelma. En ole edes päässyt pelaamaan kertaakaan päivityksen jälkeen, tapa pilata peli
Ärsyttää heti "sinun täytyy viettää elämä pelataksesi mitä tahansa" mekaanikko. HALUATKO minun pelaavan peliäsi VÄHEMMÄN (odottamalla elämäni täyttämistä)? Okei. Poistettu.
Oli todella hauska peli. Kullan hionta on mieletöntä. Sinun on katsottava "ilmaisen" laatikon mainos. He poistivat 10–5 peliäsi 15 minuutin pelin aikana lataamista varten. Jotkut kuutioista ovat todella epätasapainossa, epäoikeudenmukaisen epätasapainossa. Nyt he ovat lisänneet voimia. Hieno, hauska idea, mutta huonosti toteutettu. Bambuvarret kestävät PALJON pitkään. Pelin palkitsemistekijä on mennyt alas nopeasti.
Joten en tiedä joistakin muista arvosteluista, mutta minulla ei ole ollut ongelmia tämän pelin kanssa. Kuten jokainen mobiilipeli, se kehottaa ostamaan pakettitarjoukset, mutta siinä se. Ei mainoksia, mikä on mukavaa. Tiedän myös, etten taistele botteja vastaan, koska pelityyli on joka kerta erilainen.
Vannon, että jotkut haluavat kaiken ilmaiseksi. En voi edes alkaa ymmärtää, kuinka paljon näiden luomiseen menee, mutta ne ansaitsevat korvauksen. Jos haluat ilmaisen pelin, sinun pitäisi ehkä luoda sellainen. Tekijät ansaitsevat korvauksen kaikesta työstään ja luovuudestaan. Joko lisäysten tai bonuspalkintojen kautta. En ole käyttänyt rahaa ja minulla on suurin osa hahmosta. Toivon todella, että yksi päivitys antaa minulle mahdollisuuden kohdata poikani, jotta voimme päättää, kumpi on parempi lopullisesti.
Peli on hauskaa ja pelaan sitä koko ajan. Antaisin pelille 5 tähden, mutta viime aikoina pelissä on ollut suuria virheitä. Kun kentällä ei ole muita pelaajia, sinun täytyy saavuttaa 300 voittaaksesi. Muuten olet viimeinen paikka. Ja joskus olet viimeinen sija, vaikka olisit todella toinen. Kehittäjät korjaavat nämä virheet. Se sotkee kokonaispisteitäni. Jos pelaaja ei ole enää kentällä, poista hänet. Samsung Galaxy -alustat. Arvostelu päivitetty - on edelleen ongelmia. 1 tähti
Nautin pelistä. Olen suorittanut kaikki normaalit saaret. Saatiin kaikki hahmot. Kaikki maksimissaan. Ja nyt saadakseni uuden sammakon se pyytää minua maksamaan yli 330 ZAR. Ja uusi saari yli 850 ZAR... tämä on hullun kallista. On aika poistaa asennus, kun yritykset tulevat ahneiksi.