Post by telmobertanigh on Feb 25, 2022 9:33:44 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ Homecraft - Home Design Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Homecraft - Home Design Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod många resurser ▞▞▞
▞▞▞ Homecraft - Home Design Game 2022 version ▞▞▞
Fantastiskt spel, älskar det! Kontroller är lätta, mycket beroendeframkallande. Som alla spel är vissa nivåer lätta och andra svåra. Men ett spel som vem som helst kan spela.
Älskar valet som spelet ger för att möblera rummet.
Wow! Det här är spelet jag har letat efter! Jag utmanar dig att ladda ner det här just nu och du kommer inte ångra det på grund av designen, de snygga möblerna, karaktärerna och mer! Det är väldigt beroendeframkallande att spela och väldigt tillfredsställande❤❤❤
Det är ett bra spel MEN på sistone fastnade det på 1% laddning, jag antar att en annan sak viruset har tagit ifrån oss
Bra man fastnar
Det tar ALLTID att klara nivåer. Plus, mycket högt prissatta varor.
vissa nivåer är för svåra att slutföra... snälla försök ge lite mer rörelse....... annars älskar jag spelet......
För tråkigt att skaffa hjärtan och mynt vilket gör hela spelet så frustrerande och det hade varit trevligare om du kunde flytta runt möblerna eller placera om varje föremål i de olika rummen till ens eget val, förutom det är allt kul ; grafiken är perfekt och attraktiv.
Jag skulle ge den en 5-stjärnig recension om spelen inte var så svåra att klara. När nivåerna ökar bör också pengarna du får. Det tar en evighet att tyckas klara vissa nivåer.
Älskar det här spelet och jag har klarat alla nivåer. Jag önskar bara att du skulle göra utmaningarna mer frekventa och lite längre. Lägg till fler nivåer så att jag kan fortsätta spela!
Kul förutom att du gör alla nivåer för svåra (inklusive lägre, inledande nivåer), och allt var alldeles för dyrt. Jag menar, seriöst, vem i sitt fulla sinne betalar 850 dollar för en enda planta...förutom de uberrika?! Avinstallerad efter 45 nivåer och ENDAST ett rum färdigställt och andra rummet delvis klart... wow! Så sorgligt...
Jag väntade tills jag kom till nivå 35 innan jag fällde min bedömning. Anledningen till att det här spelet får en stjärna av mig är att det gör dig redo att göra kunden besviken om du inte är villig att spendera riktiga pengar för att köpa ädelstenar. Jag gillar verkligen inte att vissa designartiklar är "premium" och kostar en annan valuta än allt annat. Detta i kombination med det matta spelet (power-ups och explosioner är praktiskt taget ohjälpsamma) och de höga kostnaderna för varje designobjekt, jag kommer inte att spela det här igen.
kul men nivåerna blev för svåra för tidigt gör att du vill ge upp.
Bara 1 stjärna jag måste ge er för i det här spelet när jag slår mot nallen och lila bollen visade den repris så när jag korsar det behöver jag inte spela så det kommer igen och jag måste göra igen. Så snälla
Homecraft - Home Design Game სხვადასხვა nelq
Match 3 är alldeles för svårt alldeles för snabbt, möbler kostar för mycket, kan inte utvecklas snabbt utan att köpa ädelstenar...avinstallera. Inte kul.
Jag känner bara att något saknas.. grafiken i matchpusslet är inte så bra... Behöver förbättras
kan inte spela, spelet går tillbaka för att installera hela tiden.. mitt i att få poäng förlorar jag allt jag har tills jag går tillbaka för att installera
Det är ett roligt spel ... inte vad jag förväntade mig men det håller mig sysselsatt speciellt nu när det är låst med det här viruset.
Inte mycket tid att designa, mellan försök att tjäna kreditpoletter för att köpa möbler. Mycket underhållande för den första dagen, och sedan allt mer frustrerande. Vet inte varför det har gjort det så svårt att spela, annars hade jag kunnat spela hela dagen. Avinstallerar.
Spelnivåerna är buggiga, riggade och för hårda. Möbelalternativen är en besvikelse. Det är ett designspel, låt spelarna designa! 3 MÖBELALTERNATIV ÄR INTE KUL, DET ÄR EN EN BESLISSNING. Ge spelarna fler designalternativ, gör spelnivåerna enklare och dina betyg kommer att gå upp. Designspel är efterfrågade, lyssna på feedback och tillämpa ändringarna. Spelnivåer är alldeles för svåra!
Sämsta spelet jag spelat. För varje artikel eller för nästa måste vi pussla och bli för sena att designa ett hus. Jag hade spelat 36 pussel för att designa ett hus
Spelet är bra men jag gillar inte tanken på att sätta vattenstämplar på ett tagna foto. Detta är ett ögonsår.
Du kan inte komma förbi det tredje rummet fortsätter att berätta att internetanslutningen misslyckades försök igen senare spel inte kul om du inte kan komma in i rummen för att designa boo!!!!! 😦 😡😬
Ta dig tid att skaffa tillräckligt för att köpa möbler. Sättet att tjäna poi är också att köpa möbler är svårt
Homecraft - Home Design Game Dažādas spēles loln
Jag gillar inte spelet. Det är så slöseri med tid. 30 minuter för livets skull. Grrr
Jag älskar verkligen dessa spel! Men de flesta andra låter dig få boosters genom spelet. Jag installerade en sån här och jag avinstallerade den snabbt eftersom det enda sättet att få boosters var riktiga pengar!!! Vänligen fixa detta och jag är säker på att jag inte är den enda som säger detta. Jag kommer att vänta ca 2 veckor innan jag avinstallerar den här också!
Uppdaterad recension.. Har precis slutfört en nivå och har en skärmdump för att visa alla bockar bredvid uppgifter men säger att spelet är över och att spela om nivån! Helt värdelöst spel! Fixat att förlora. Mycket mycket nedslående.
det är ett bra spel men det är otroligt svårt. några av nivåerna är helt förbryllande. speciellt lanternnivåerna. Jag försökte fånga mönstret på lyktorna men de verkar slås på och av på måfå.
Det är ett coolt spel, möbler visar originalitet🤗🤗
Jag trodde att du kunde göra uppdrag som att städa någons hus och demo. Det var en besvikelse
Kul, förutom att det här spelet bara låter dig komma till en viss punkt och det är därför du verkar stanna om du inte vill spendera pengar. Dags för mig att avinstallera.
gillade det här spelet och sedan började det frysa. Jag skulle vinna en nivå och det skulle inte gå längre. detta hände mer än en gång. avinstallerar.
Väldigt besviken. Matchningsnivåerna är hemska, få liv och köpalternativen i appen är löjliga. Jag fick det här spelet för att jag älskar design och ville ha ett andra spel att spela efter mitt första val. Så jag håller mig till Design Home. Avinstallerar den här nu...
Homecraft - Home Design Game Casual svfh
Jag gillar verkligen att inreda de olika rummen och jag älskar det faktum att jag har kunder att skapa dessa rum för. Det här är ett så fantastiskt spel. Fast jag önskar att jag fick fler mynt för de svårare nivåerna och lila diamanter. Har inte riktigt kommit på hur man får tag i fler av dem utan att betala för dem. Annat än det fantastiska spelet!!!!!!
Till en början var det här spelet väldigt roligt. Fantastisk grafik och inredningsval, nivåer utmanande men tveksamma. Tills jag når nivå 89, har fastnat i flera dagar och som en annan recension säger, finns det inga incitament att fortsätta så jag kommer att avinstallera.
Homecraft - Home Design Game on the App Store
Jag gillar verkligen det faktum att du kan spela matchnivåer för att få mynten att dekorera med.
När kommer där ett nytt uppdrag? Är på bana 800 nu.
Detta är överlägset mitt favoritspel för heminredning. Connect-spelet i sig är roligt och ganska utmanande.Den enda anledningen till att jag gav det här spelet en 4 ☆ är för att det kan bli ganska dyrt och de ger dig inga boosters för att hjälpa dig. Men väldigt roligt.
Älskar spelet. Jag förstår inte varför det blir så svårt efter en 100:a och varor kostar dubbelt så mycket.
Har precis laddat ner och kommer inte att öppnas så jag kan spela
かに戦争 (Crab War) アドベンチャー jpjp
Nivå 201 fuskar dig!! Kul spel tills du kommer till nivå 201 och det finns ett mål att slå men föremålen finns INTE PÅ BORDEN!!! SAMLADE PENGAR!!
Bara laddat ner idag men än så länge har det gått bra. kommer uppdatera om några dagar
Världens mest utmanande och givande spel, fullt av utbildning 👏.
Homecraft - Home Design Game Casual ken
Jag gillar det här spelet men inga alternativ för att få fler liv. Behöver lite konkurrens. Olika alternativ. Grafik är bra pussel är bra men det saknas något.